perjantai 24. syyskuuta 2021

Dream Valley Bless | Ensimmäisen BJD nuken avaus

Moi! Mulle saapui 22.9 mun ensimmäinen BJD. Hän on Dream Valley Bless ja tilasin hänet Dolk Stationilta. Aluksi en ollut ihan varma että minkä nimen haluan tälle nukelle mutta olen häntä alkanut kutsumaan nimellä Yuta tai ehkä vähän puoliläpällä Yu-chaniksi :D No mutta, ei siitä sen enempää. Voisin tässä postauksessa vielä kertoa että miten päädyin tilaamaan BJD nuken.
Olen jo pidemmän aikaa ihaillut BJD:itä mutta ajattelin etten koskaan sellaista hankkisi koska olen tyytyväinen pullippeihin mutta sitten viime vuonna halloweenin aikaan mulla tuli facebookissa vastaan tämä nukke ja olin ihan että "okei, jos mulla ois bjd niin mulla olis toi!" mutta en sitä sen enempää ajatellut. Sitten kuitenkin se nukke jäi mun mieleen ja vuoden vaihteessa aloin sitä uudestaan etsimään facebookista mutten koskaan löytänyt sitä. Olin jo aikeissa luovuttaa koko nuken suhteen mut sit helmikuussa löysin sen uudestaan ja ajattelin et nyt tai ei koskaan. Niinpä päädyin tilaamaan kyseisen nuken. Ja pakko sanoa että olen super tyytyväinen siihen. Tää nukke on varmaan ihan täydellinen mulle, ei se varmaan muuten ois mun mieltä painanut monta kuukautta. Anyway, mennäänpä nyt kuviin!

Dream Valleyn pahviloota
 
Nuken laatikko

Nukke laatikossaan

Pretty boy💕

Kaikki mukana tulleet tavarat

Nukke kasattuna

Nää vaatteet on jotenkin tosi mielenkiintoiset. Harmi etten saanut kenkiä😅

Tää käsi🙏

Cute lil face

Ja näin on uusi nukke saapunut kotiin! En tietenkään voi luvata että hän jäisi mun ainoaksi BJD:ksi mutta toki, nämä nuket ovat todella kalliita niin ei mulla oo niihin varaa ihan tosta noin vaan. Mut haluaisin kyllä hänelle ehkäpä jonkun kaverin :) Ja pullipit ovat edelleen ykkösenä, en niitä ole vaihtamassa mihinkään mutta joskus on kiva tutkiskella muitakin nukkeja.
En ole tietenkään mikään BJD asiantuntija mutta olisi kiva löytää muitakin BJD nukkeharrastajia. Olisi taas jotain uutta nähtävää ja kuultavaa tämän nukkeharrastuksen saralla. Mutta, kiitos kun luit tämän postauksen, nähdään seuraavassa postauksessa, heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti