maanantai 8. huhtikuuta 2019

Tervehdys!

Moi! Oon nyt vihdoinkin saanut aikaiseksi tehdä blogin. Mut tunnetaan instagramista ja youtubesta nimellä @rakkaatnukkeni ja päätin nyt perustaa blogin pääasiassa kuvatarinoita varten. Tänne laitan siis juttuja, mitä instaan tai youtubeen en pysty laittamaan. Olin itseasiassa suunnitellut tekeväni sellaisen stopmotion -tyyppisen videon mun nukkejen tarinoista mutta minähän en osaa ääninäytellä pätkääkään niin blogin perustaminen oli helpompaa. Olisi ollut varmasti hyvin myötähäpeällinen video😅 Mutta siis, oon tässä parin kuukauden aikana työstänyt näitä tarinoita ja nyt mulla on 5 tarinaa valmiina! Ripottelen niitä tänne kun kerkeän, mutta ensimmäinen postaukseni taitaa olla tässä. Kiitos kun luit!


5 kommenttia:

  1. Miten täällä liitytään lukijaksi? Nää blogiasiat on mulle vähän uus juttu.😅

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo itsekään aivan varma mut ainakin tietokoneella näkyy sellainen "liity" nappi kun on blogin etusivulla :'D

      Poista
    2. Tuun nyt uudestaan kommentoimaan koska otin vähän selvää asioista mut siis jos oot kännykällä blogissa niin siellä alalaidassa lukee "näytä internetversio" ja painat siitä ja siellä sivun reunassa on se "lue" nappi :)

      Poista